Pożegnanie

 Dzień dobry wszystkim !

Dziękuje za śledzenie mojego bloga, cieszę się, że udało mi się dotrwać do końca, taki właśnie był plan. Z tego miejsca życzę wszystkim powodzenia i samych radości ! Wspólnie dbajmy o przyrodę i cieszmy się szczęściem jakie z niego płynie :) Ten blog był dla mnie bardzo rozwijający, pomógł mi zwracać większą uwagę na otaczająca mnie przyrodę, wypracowałam sobie więc nowy nawyk. Jestem niesamowicie wdzięczna za to jak to wszystko ostatecznie wygląda, ponieważ w pierwszej chwili bałam się tego, że mi się " odechce" i będę robić to na siłę jednak znalazłam w tym przyjemność oraz wizję tego jak miło można spożytkować czas rozmyślając nad różnymi kwestiami

Metoda zaliczenie - niesamowita. Rozwija twórczość kreatywność, skłania do myślenia i co najważniejsze nie stresuję. Mam nadzieję, że mój blog zostanie odebrany pozytywnie i wystarczająco aby zaliczyć przedmiot, ponieważ włożyłam w niego część swojego serca starając się pisać prawdziwie. Ostatni raz już dziękuje pięknie i życzę tego co najlepsze.

Pozdrawiam serdecznie, Paulina Przyborowska :D


Komentarze

  1. Dlaczego pożegnanie? Może tylko przerwa na sesję? warto dopracować technicznie (formatowanie) bloga. I dzielić się w wolnej chwili kolejnymi refleksjami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Doświadczenie- dmuchawiec

Modraszek telejus