Sadzenie roślin

Sadzenie roślin, drzewek kwiatów - właśnie tym żyje teraz duża część ludzi . " O a co zasadziłeś w tym roku? Ja sałatę, szpinak szczypior itd.." Coraz częściej jestem świadkiem takich rozmów. Moja mama oraz moi przyjaciele zajmują się teraz sadzeniem roślinek. Sprawia im to dużą przyjemność, powiedziałabym nawet, że jest to hobby. Lubię o tym słuchać, ponieważ widzę ile radości oraz satysfakcji im to daje. Myślę, że w kontekście przyrody jest to również bardzo ważne, ponieważ człowiek pielęgnuje to co zasadził i o to dba zamiast niszczyć to co już istnieje. 

W mojej pracy jestem managerką, kieruję zmianą i pilnuje porządku a to ostatnie zobowiązuje mnie również do robienia obchodów, sprawdzania czystości. Tak więc wyszłam na obchód i akurat zobaczyłam jak moja kierowniczka sadzi  z Panią, która u nas pracuje kwiatki i właśnie wtedy stwierdziłam, że będzie to idealny post na ten blog. Gdy przyjaciele i mama opowiadali mi o ogródku to nie wpadłam na to, ponieważ sadzili to w ziemi a w pracy dziewczyny sadziły kwiatki w doniczki. Wtedy przeżyłam deja vu z z dzieciństwa gdy sama sadziłam cebulki roślin w taką dużą donice.



Wtedy pomyślałam o tym jakie to były fajne zajęcia. To takie aktywności zachęcają do zainteresowania przyrodą i najbardziej wprawiają w zainteresowanie dziecka . Jeżeli w życiu przyjdzie mi być nauczycielką to bez takich zajęć się nie obędzie, są one zapisane w mojej głowie jako priorytetowe, takie zajęcia są naprawdę ciekawe i aktywne.

Poniżej ostatnie zdjęcie ogródka mamy :D


Dziękuje i zapraszam do kolejnego wpisu :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Doświadczenie- dmuchawiec

Pożegnanie

Dziennik refleksji